donderdag 26 april 2012

Nieuwe aanwinsten

Hoi!

Gisteren twee dozen binnen gekregen vol met nieuwe spulletjes. Het begon zelfs de bezorger op te vallen dat ik de laatste tijd steeds meer pakketten opgestuurd krijg. Hij maakte voor de gein een opmerking dat hij ook wel een taartje lust dus heb hem beloofd dat de eerste volgende keer dat  ik weer een pakketje verwacht ik hem verras met een taartje! (kijk zo kom je dus aan bestellers :D)

Nieuwe cupjes om cupcakes in te verkopen nice of niet?

Een gedeelte van me nieuwe aanwinsten.

Ook was gisteren de verjaardag van een vriend van me en omdat hij graag een LV riem wilde en ik dat niet kado kon geven dan maar op een andere manier :


kan je vertellen dat het een monniken werkje was al die LV's dusten.


xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten