donderdag 3 mei 2012

Smaken en prijzen vragen

Hoi!

Ik heb al een aantal telefonische en persoonlijke vragen gehad ik zal in dit berichtje even kort antwoord geven op de meest gestelde vragen.

Hoeveel kosten de cupcakes?
Omdat ik officieel nog geen bedrijf ben, volgens de kvk/belastingdienst ben je pas een bedrijfje als je meer dan 4 opdrachten per maand hebt en hieraan ook genoeg verdiend. Val ik onder het kopje hobbyist. Wat dus ook weer inhoud dat ik mijn prijzen niet op internet mag vermelden. Wel kan ik een indicatieprijs geven waarvan je uit kunt gaan van een simpele cupcake met bijv stukje fondant a €1,50 tot een cupcake waar meer werk en detail in gaat zitten zoals bijv een koekiemonster € 2,-. Minimale afname is 6 stuks bij Cupcakes.
De Cakepops zijn tussen de 50 en 75ct per stuk minimale afname is 15 stuks.

Maak je ook taarten?
Ik kan ook taarten maken maar heb een voorliefde voor cupcakes. Ik maak daarbij vooral antilliaanse taarten zoals :
* Bolo di Cashupete  -Cashewnoten taart
* Bolo di Glas - Gelatinetaart met verschillende kleurtjes
* Bolo di Koko - Kokos taart
* Bolo di Manteka - Simpele taart

Deze komen standaard in grote cupcake vorm en kunnen in overleg in elk soort thema gemaakt worden. De prijs hangt af van het aantal mensen en de wijze van versiering. Prijzen beginnen vanaf €15.

Voorbeeld van een Mega Cupcake Cake naast een normale cupcake.

Welke smaken zijn er ?
Ik kan elke smaak cupcake/topping maken die je wenst (ja zelfs cola!!) de standaard smaken die ik heb zijn 
* Wortel
* Kokos
* Vanille
* Mojito
* Oreo

Enkele voorbeelden van smaken :
Vanille cupcake met cashupete topping en vulling
Pina colada cupcake
Baileys
Banaan
Bastognekoek botercreme
Bokkepootjes vulling
Witte Chocola
Speculoos
Caramel
Champagne
Dulce de Leche

en ga zo maar door!

Minimale afname bij cupcakes zijn 6 voor normale en 8 voor de mini´s.

Hoe lang van te voren kan ik bestellen?
Het liefst zsm maar minimaal 2 weken van te voren alles wat korter is alleen telefonisch in overleg

Maak je voor elke gelegenheid cupcakes?
Ik maak voor elke gelegenheid cupcakes van doop tot communie van verjaardag tot vrijgezellenfeest en ook gewoon voor een doordeweekse dag.

XOXO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten